Про плановану діяльність ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "Кулява" 45069675
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "Кулява" 45069675 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 80332, Львівська обл., Львівський р-н, село Кулява, вул.Чорновола В., будинок 1Д (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Експлуатація тваринницького комплексу по репродукції та відгодівлі свиней в с. Кулява, Жовківської територіальної громади, Львівського району, Львівської області, ФГ "Кулява" тел. 067920 05 61. Основною метою тваринницького комплексу є репродукція та відгодівля свиней в існуючих будівлях свинарників для одночасного перебування до 3000 голів вагою понад 30 кг, та 500 голів основних свиноматок Технічна альтернатива 1. Прийнятий на об’єкті цикл здійснюється за сучасною технологією безвигульного утримання тварин без використання підстилки. Організацію виробничого процесу здійснюють за цеховим принципом з вузькою спеціалізацією. Широко застосована комплексна механізація і автоматизація технологічного процесу. Після закінчення відгодівельного циклу господарство реалізує відгодовані свині покупцям, які самовивозом їх вивозять на власних транспортних засобах. Система гноєвидалення розроблена відповідно з вимогами ВНТП-АПК-09.06 «Системи видалення, обробки, підготовки і використання гною», затверджених Наказом Мінагрополітики від 01.02.2006 р. № 29. Гній з корпусів утримання тварин збирається у закритий гідроізольований гноєнакопичувач підземного типу об’ємом 11 000 м3 із накриттям залізобетонними плитами. Після тривалого зберігання гній за допомогою машини-асенізатора перевозиться на власні поля підприємства для внесення під заорювання у позавегетаційний період. Технічна альтернатива 2. Використання традиційної технології утримання та годівлі при дорощуванні поросят із системою видалення гною на транспортні засоби, вивіз та зберігання (кагатування) його безпосередньо в польових умовах. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Львівська обл. Львівський р-н Кулява Чорновола В., 1Д 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Жовківська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Львівська обл. Львівський р-н Кулява Чорновола В., 1Д. ФГ «КУЛЯВА» розташоване за адресою: 80332, Львівська обл., Львівський р-н., Жовківська територіальна громада, с. Кулява, вул. В. Чорновола, 1Д. , Земельна ділянка має загальну площу 6,5 га, кадастровий номер - 4622784500:05:000:0134; цільове призначення: 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підпримств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Львівська обл. Львівський р-н Кулява Чорновола В., 1Д. Оскільки, на території земельної ділянки за адресою: 80332, Львівська обл., Львівський р-н., Жовківська територіальна громада, с. Кулява, вул. В. Чорновола, 1Д, знаходяться будівлі свинарників, кормозаготівельна дільниця, адмінприміщення, свердловина та ін. будівлі, які існуючі та задіяні у виробничому процесі, інші територіальні альтернативи не розглядаються. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. В соціальному плані реалізація проектних рішень має позитивне значення: реалізація даного проекту продовжить розвиток підприємства, що сприяє вирішенню загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створенню нових робочих місць, розвитку інфраструктури району, забезпечується зайнятість місцевого населення, покращуються умови, в т. ч. і матеріальні, життєдіяльності мешканців і працюючих, намічаються додаткові грошові надходження до бюджетів усіх рівнів. Виробництво повністю автоматизоване і механізоване, що свідчить про поліпшення умов праці обслуговуючого персоналу і про високий ступінь безпеки експлуатації вибухонебезпечного виробництва. У проекті передбачені заходи, які вимагаються правилами і нормами безпеки і охорони праці, дотримання якої забезпечує нормальну і безпечну роботу тваринницького комплексу. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Експлуатація тваринницького комплексу по репродукції та відгодівлі свиней в с. Кулява, Жовківської територіальної громади, Львівського району, Львівської області. Основною метою тваринницького комплексу є репродукція та відгодівля свиней в існуючих будівлях свинарників для одночасного перебування до 3000 голів вагою понад 30 кг, та 500 голів основних свиноматок. Фермерське господарство включає такі будівлі та споруди: - п’ять приміщень для утримання свиней (свинарники); - кормозаготівельна дільниця у поєднанні з складом зернових; - адмінприміщення; - санпропускник; - автозаправна станція; - складське приміщення для реманенту; - закритий гноєнакопичувач (лагуна); - вагові дільниці для зернових; - дизель- генераторна; - силоси. Відкриті майданчики вигулу та забійне відділення відсутні. Територія господарства частково озеленена та огороджена парканом. Рельєф рівнинний, дороги та під'їзні шляхи з твердим покриттям. Загальна площа ділянки становить - 6,5 га 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності наступні: 1) використання сертифікованого в Україні обладнання; 2) використання обладнання з відповідними екологічними характеристиками; 3) здійснення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за наявності дозволу на викиди; 4) забезпечення на межі встановленої санітарно-захисної зони концентрацій та рівнів шкідливих факторів не більше гігієнічного нормативу; 5) забезпечення умов для роздільного збирання відходів, дотримання ієрархії управління відходами; 6) раціональне використання водних ресурсів, використання води питної якості тільки для забезпечення господарсько-побутових потреб; 7) недопущення забруднення ґрунтів, поверхневих та підземних вод; 8) вжиття заходів щодо раціонального використання та охорони природних ресурсів; 9) дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності наступні: 1) здійснення планової діяльності в межах землекористування; 2) дотримання розміру встановленої санітарно-захисної зони та забезпечення на її межі концентрацій і рівнів шкідливих факторів не більше гігієнічних нормативів; 3) організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів; 4) використання земельної ділянки відповідно до цільового призначення. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності альтернативи. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні, археологічні й інші вишукування виконуватимуть у необхідному обсязі, згідно з чинним законодавством з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення вжиття охоронних відновлюваних, захисних і компенсаційних заходів. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Компонування комплексу будівель та споруд з урахуванням вимог екологічної безпеки, пожежної безпеки, техніки безпеки, виробничої санітарії, облаштування твердого покриття, організація відведення і очищення дощових і талих вод. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності альтернативи 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Під час провадження планованої діяльності, вплив на навколишнє середовище буде наступним: - на клімат та мікроклімат – не передбачається; - на атмосферне повітря - викиди забруднюючих речовин від основного (утримання тварин, поводження з гноєм) та допоміжного (робота паливо-роздавального пункту, вироблення тепла, рух транспортних засобів) виробництв; - шум, вібрація – передбачається шумовий та вібраційний вплив під час роботи вентиляційного та насосного обладнання; - на поверхневі та підземні води – вплив на підземні води пов’язаний з експлуатацією артезіанської свердловини; - на геологічне середовище – не передбачається; - на флору, фауну, заповідні об’єкти – не передбачається; - відходи – утворення відходів основного (утримання тварин) та допоміжного (робота паливо-роздавального пункту, вироблення тепла, рух транспортних засобів) виробництв, поводження з усіма видами відходів передбачається відповідно до вимог екологічного законодавства та санітарних норм; - на соціальне середовище – забезпечення місцевого населення робочими місцями, відрахування до бюджету; - на техногенне середовище – не передбачається. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля обмежені встановленою санітарно-захисною зоною підприємтсва. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності альтернативи. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, відповідає вимогам ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Зокрема, будуть проведені дослідження впливу на повітряне, водне, геологічне середовища і ґрунт, соціальне і техногенне середовище, рослинний і тваринний світ, клімат, передбачається виконання розрахунків обсягів викидів, розрахунків розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному середовищі, аналіз отриманих концентрацій забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони і на межі житлової забудови, розрахунок обсягів утворення відходів, розрахунок канцерогенних та неканцерогенних ризиків та рівнів шуму. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Львівської ОДА (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98., envir@loda.gov.ua, +38(032)238-73-83, Сорока Назарій Любомирович