< Попередня новина

12.03.2024 08:16 - давність новини: 1 р.
Автор:  Жовківська мр
Категорія: Загальні новини

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "РОМАН ЧЕПІЛЬ" 45354109 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні  переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 80356, Львівська обл., Львівський р-н, село Сопошин, вул.Львівська, будинок 14Б (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи -  підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. «Експлуатація ферми по вирощуванню тварин в с. Сопошин, Жовківської міської ради, Львівського району, Львівської області». На території проммайданчика функціонують бичатник та свинарники. У приміщенні свинарника утримуються свиноматки у загальній кількості 240 голів. Після опоросу поросята вирощуються до маси 6 кг, після чого, переводяться на  дорощування в свинарник для дорощування, в якому одночасно може проводитися утримання 2400 голів свиней на відгодівлю. На території ферми розташовується приміщення утримання ВРХ для вирощування бичків одночасного утримання 150 голів. Для забезпечення аварійного електропостачання на підприємстві передбачено дизельний генератор. Для забезпечення гноєвидалення на території свинарників облаштована закрита система виробничої каналізації, що складається з гнойових каналів, які монтуються під нахилом і гноєприймальними жолобами об’єднуються у єдину мережу гноєвидалення, яке здійснюється самопливною системою періодичної дії з направленням гною в облаштований у підлозі свинарників резервуар-гноєзбірник і подальшим перекачуванням насосами у гноєсховище закритого типу (лагуна). Для видалення гною з приміщення утримання ВРХ, передбачено гноєзбірник.

Технічна альтернатива 1.
Для функціонування підприємства передбачається використання електроенергії. Забезпечення електроенергією підприємства відбувається від існуючих електромереж. Для забезпечення безперебійного електропостачання розглядався варіант будівництва дахової сонячної електростанції (СЕС).

Технічна альтернатива 2.
Використання традиційної технології утримання та годівлі при дорощуванні поросят із системою видалення гною на транспортні засоби, вивіз та зберігання (кагатування) його безпосередньо в польових умовах. При такій технології збільшуватимуться викиди в атмосферне повітря парникових газів та забруднюючих речовин. Ця технологія є більш економічно затратною, погіршується якість гною, як органічного добрива, а також зменшуються обсяги його виробництва.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Львівський р-н Сопошин вулиця Львівська, будинок 14б;
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Львівський р-н Сопошин вулиця Львівська, будинок 14б;.
Відповідно територіальні альтернативи не розглядалася оскільки проектований виробничий процес прив’язаний до існуючих потужностей виробництва, з наявною земельною ділянкою відповідного цільового призначення, площі та вигідного логістичного сполучення.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Львівський р-н Сопошин вулиця Львівська, будинок 14б;.
Відповідно територіальні альтернативи не розглядалася оскільки проектований виробничий процес прив’язаний до існуючих потужностей виробництва, з наявною земельною ділянкою відповідного цільового призначення, площі та вигідного логістичного сполучення.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
В соціальному плані реалізація проектних рішень має позитивне значення: реалізація даного проекту продовжить розвиток підприємства ФГ «РОМАН ЧЕПІЛЬ», що сприяє вирішенню загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створенню нових робочих місць, забезпечується зайнятість місцевого населення, покращуються умови, в т. ч. і матеріальні, життєдіяльності мешканців і працюючих, грошові надходження до бюджетів всіх рівнів. Виробництво автоматизоване і механізоване, що свідчить про поліпшення умов праці обслуговуючого персоналу і про високий ступінь безпеки експлуатації. Передбачені заходи, які вимагаються правилами і нормами безпеки і охорони праці, дотримання якої забезпечує нормальну і безпечну роботу свиноферми.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Експлуатація свиноферми зумовлена бажанням у збільшенні поголів’ї свиней для забезпечення потребами ринку, можливості розвитку підприємства. На території проммайданчика функціонують свинарники та приміщення утримання ВРХ. У приміщеннях свинарника утримуються свиноматки у загальній кількості 240 голів. Після опоросу поросята вирощуються до маси 6 кг, після чого, переводяться на дорощування в свинарник для дорощування. Після зважування поросята розміщують в групових станках по 15–20 голів у приміщеннях свинарника для відгодівлі, де проводиться дорощування поросят до маси 130 кг,
після чого вони відвозяться на забій, спеціалізованим підприємствам. Виробничі процеси утримання свиней (приготування, транспортування і роздача кормів, напування, видалення гною, вентиляція, обігрів, освітлення) механізовані і автоматизовані. Годівля тварин проводиться збалансованим сухим кормом, який подається пневмотранспортом. Кожен зі свинарників обладнаний кормовими бункерами. Напування тварин здійснюється з автопоїлок. В свинарнику для відгодівлі одночасно може проводитися утримання 2400 голів свиней на відгодівлю. На території ферми розташовується приміщення утримання ВРХ для вирощування бичків
одночасного утримання 150 голів.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Щодо планованої діяльності Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, технічними умовами приєднання до мереж, містобудівними умовами та обмеженнями, зокрема, але не виключно: Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання ГН 2.2.6-184-
2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); Дотримання Наказу МОЗ України № 52 від 14.01.2020р «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць»; Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06 р. №309; Дотримання Закону України «Про відходи», в частині що стосується планованої діяльності; Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях
житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; Дотримання умов «Водного кодексу України» в частині СВК/ГДС; Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);
щодо технічної альтернативи 2.
щодо технічної альтернативи Аналогічні щодо планованої діяльності
щодо територіальної альтернативи 1.
щодо технічної альтернативи 1 Аналогічні щодо планованої діяльності
щодо територіальної альтернативи 2.
щодо технічної альтернативи 2 Аналогічні щодо планованої діяльності

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно- геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території.
щодо технічної альтернативи 2.
Щодо технічної альтернативи 1, 2 Аналогічні щодо планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1.
Щодо технічної альтернативи 1 Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 2.
Щодо технічної альтернативи 2 Аналогічні щодо планованої діяльності.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На стадії експлуатації: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів); на водне середовище – здійснення забору води та скиду стоків у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (створення нових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні обмежуватись санітарно-захисною зоною споруд, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності. Щодо територіальної альтернативи 1
щодо технічної альтернативи 3.
Аналогічні щодо планованої діяльності. Щодо територіальної альтернативи 2
щодо територіальної альтернативи 1.
Аналогічні щодо планованої діяльності. Щодо територіальної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності. Щодо територіальної альтернативи 2

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія
2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для
промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;"

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із пунктом 2 статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII (зі змінами).

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля в якому обґрунтовується допустимість провадження планової діяльності (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОДА (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ) (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації , 79026, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Сорока Назарій Любомирович.