< Попередня новина

28.05.2024 08:12 - давність новини: 1 р.
Автор:  Жовківська мр
Категорія: Загальні новини

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля с. Кулява

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "Кулява" 45069675 інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 80332, Львівська обл., Львівський р-н, село Кулява, вул.Чорновола В., будинок 1Д 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
«Експлуатація тваринницького комплексу по репродукції та відгодівлі свиней в с. Кулява, Жовківської територіальної громади, Львівського району, Львівської області. Основною метою тваринницького комплексу є репродукція та відгодівля свиней в існуючих будівлях свинарників для одночасного перебування до 3000 голів вагою понад 30 кг, та 500 голів основних свиноматок.
Технічна альтернатива 1.
Для функціонування підприємства передбачається використання електроенергії. Забезпечення електроенергією підприємства відбувається від існуючих мереж ПрАТ «Львівобленерго». У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України склалися певні підстави (запроваджений воєнний стан, повітряні тривоги, аварійні та планові відключення електроенергії), що унеможливлює безперебійну роботу підприємства. Для  забезпечення безперебійного електропостачання розглядався варіант будівництва дахової сонячної електростанції (СЕС) орієнтовною потужністю 2000 кВт.
Технічна альтернатива 2.
Використання традиційної технології утримання та годівлі при дорощуванні поросят із системою видалення гною на транспортні засоби, вивіз та зберігання (кагатування) його безпосередньо в польових умовах. При такій технології збільшуватимуться викиди в атмосферне повітря парникових газів та забруднюючих речовин. Ця технологія є більш економічно затратною, погіршується якість гною, як органічного добрива, а також зменшуються обсяги його виробництва. Ця альтернатива не є перспективною та актуальною, в зв’язку з цим в подальшому не розглядається.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Львівський р-н Кулява Експлуатація тваринницького комплексу по репродукції та відгодівлі свиней передбачається за адресою: Львівська обл., Львівський р-н., (колишній Жовківський) Жовківська територіальна громада, с. Кулява, вул. В Чорновола 1д. Загальна площа земельної ділянки – 6,500 га (Кадастровий номер: 4622784500:05:000:0134). Цільове призначення: 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Жовківська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Львівський р-н.
На даний час на території земельної ділянки знаходяться будівлі свинарників, кормозаготівельна дільниця, адмінприміщення, свердловина та ін. Будівлі, які розташовані на території існуючі та задіяні у використанні. Відповідно територіальні альтернативи не розглядалася оскільки виробничий процес прив’язаний до існуючих потужностей виробництва, з наявною земельною ділянкою відповідного цільового призначення, площі та вигідного логістичного сполучення.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Львівський р-н .
На даний час на території земельної ділянки знаходяться будівлі свинарників, кормозаготівельна дільниця, адмінприміщення, свердловина та ін. Будівлі, які розташовані на території існуючі та задіяні у використанні. Відповідно територіальні альтернативи не розглядалася оскільки виробничий процес прив’язаний до існуючих потужностей виробництва, з наявною земельною ділянкою відповідного цільового призначення, площі та вигідного логістичного сполучення.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
В соціальному плані реалізація проектних рішень має позитивне значення: реалізація даного проекту продовжить розвиток підприємства, що сприяє вирішенню загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створенню нових робочих місць, розвитку інфраструктури району, забезпечується зайнятість місцевого населення, покращуються умови, в т. ч. і матеріальні, життєдіяльності мешканців і працюючих, намічаються додаткові грошові надходження до бюджетів всіх рівнів. Виробництво повністю автоматизоване і механізоване, що свідчить про поліпшення умов праці обслуговуючого персоналу і про високий ступінь безпеки експлуатації вибухонебезпечного виробництва. У проекті передбачені заходи, які вимагаються правилами і нормами безпеки і охорони праці, дотримання якої забезпечує нормальну і безпечну
роботу тваринницького комплексу.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
«Експлуатація тваринницького комплексу по репродукції та відгодівлі свиней в с. Кулява, Жовківської територіальної громади, Львівського району, Львівської області. Основною метою тваринницького комплексу є репродукція та відгодівля свиней в існуючих будівлях свинарників для одночасного перебування до 3000 голів вагою понад 30 кг, та 500 голів основних свиноматок. На території фермерського господарства розташовані наступні будівлі та споруди: - п’ять приміщень для утримання свиней (свинарники); - кормозаготівельна дільниця у поєднанні з складом зернових; - адмінприміщення; - санпропускник; - автозаправна станція; - складське приміщення для реманенту; - закритий гноєнакопичувач (лагуна); - вагові дільниці для зернових;
- дизель-генераторна; - силоси. Відкриті майданчики вигулу та забійне відділення відсутні. Територія господарства частково озеленена та огороджена парканом. Рельєф рівнинний, дороги та під’їзді шляхи з твердим покриттям. На відгодівлю постачаються поросята віком ≈70 днів і вагою 20÷25 кг. Придбані поросята будуть розміщуватися у клітках по 40 голів в кожній.
Технологія відгодівлі передбачає утримання свиней з відгодівлею до живої маси 115÷120 кг, після чого передаються живою вагою на забій. Цикл відгодівлі триває 105 днів. Процес відтворення молодняка наступний: свиноматка виношує поросят 117 днів, за 110 днів свиноматок переводять до родильного залу, де перебуває 21÷27 днів, в т.ч. з поросятами свиноматка проводить  орієнтовно 4 тижні. Відлучка поросят від свиноматки проводиться лише після того, як їх вага досягне 6,5÷8 кг, а свиноматка переходить в інший зал. В режимі відлучки поросята залишаються на 7 тижнів і коли вага досягне 20÷25 кг, поросята переводяться до відгодівельних дільниць. Система утримання тварин секційна. Після кожного переведення свиней проводиться профперерва протягом 7 діб, під час якої здійснюються санітарно- ветеринарні заходи – миття, очищення та дезінфекція. Тварини утримуються на щілинній підлозі.
На фермі запроваджено утримання тварин по підлого-станковій системі на щілинній підлозі, під якою змонтовані армовані бетонні ванни, що з’єднанні патрубками зі спецзасувкою для видалення рідкого гною з трубопроводом. По трубопроводу гній самопливом потрапляє до проміжкових тимчасових закритих приямків-накопичувачів поряд зі свинарниками, а звідти перекачується до секцій герметичного гідроізольованого критого гноєсховища. Годівля тварин передбачається повноцінними концентрованими кормами. Для накопичення комбікорму застосовуються бункери, що встановлюються біля кожного свинарника. Після закінчення відгодівельного циклу господарство реалізує відгодовані свині покупцям, які самовивозом їх вивозять на власних транспортних засобах.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, технічними умовами приєднання до мереж, містобудівними умовами та обмеженнями, зокрема, але не виключно: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання Наказу МОЗ України № 52 від 14.01.2020р «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць»; - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в  приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» в частині СВК/ГДС; - Дотримання правового режиму зон санітарної охорони артезіанських свердловин; - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404);
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності щодо територіальної альтернативи 1. Відсутні за відсутності альтернативи.
щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності альтернативи.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно-геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1. Відсутні за відсутності альтернативи. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності альтернативи. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. На стадії експлуатації: на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; на мікроклімат – підлягає встановленню (можливі викиди парникових газів);
на водне середовище – здійснення забору води та скиду стоків у водні об’єкти; на техногенне середовище – буде досліджено; на соціальне середовище – буде досліджено (позитивним ефектом передбачається створення нових робочих місць); на рослинний та тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні обмежуватись санітарно-захисною зоною споруд, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення.
щодо технічної альтернативи 2.
Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
Відсутні за відсутності альтернативи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності альтернативи.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння,  рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Відповідно ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду  уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде отримання Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Львівської ОДА (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації, Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, e-mail: envir@remove-this.loda.gov.ua, Тел/факс: +38 (032)238-73-83, Контактна особа - Сорока Назарій Любомирович