< Попередня новина

11.09.2024 22:27 - давність новини: 1 р.
Категорія: Загальні новини

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПРИВАТНА ФІРМА "МЕДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 31734048
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 82845, Львівська обл., Львівський р-н, село Майдан, вул.Бандери С., будинок 82 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика. Проектом передбачено буріння пошуково-розвідувальних свердловин № 1, 2 – Майданська на підземні термальні води в межах ділянки надр «Майданська площа», яка заходиться на околиці с. Майдан, Жовківської ОТГ, Львівської області, Приватною фірмою "МЕДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ" контактний номер: +380676703650. Максимальна глибина свердловини – до 1550 м. У разі
виявлення промислового притоку води і позитивних характеристик бальнеологічних досліджень передбачається використання пластових термальних вод для забезпечення внутрішніх потреб
рекреаційно-туристичного комплексу в якості мінеральної бази. Підприємство планує провести пошуки підземних вод. Для цього планується буріння свердловин. У разі позитивного результату буріння, буде проведено дослідно-експлуатаційну відкачку, бальнеологічне вивчення води та оцінку запасів підземних вод за промисловими категоріями в ДКЗ України.
Технічна альтернатива 1.
Буріння свердловини буровим верстатом з дизельним приводом.
Технічна альтернатива 2.
Буріння свердловини буровим верстатом з електричним приводом.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Львівський р-н Майдан
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Жовківська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Львівський р-н Майдан .
Буріння свердловин буде проводитись на земельних ділянках: 4622784400:13:000:0103, 4622784400:13:000:0105, 4622784400:13:000:0108, 4622784400:13:000:010, які будуть надані ПФ
«Медичні технології» в оренду Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Львівський р-н.
Альтернативною ділянкою для розміщення розглядалася земельна ділянка в адміністративних межах також Жовківської територіальної громади, алевідповідно до геолого-геофізичних даних, буріння розвідувально-експлуатаційних свердловин в інших місцях не доцільно.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Найбільш важливим із соціально-економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету (в т.ч. сплати рентної плати за користування надрами) і покращення загальної соціальноекономічної ситуації в районі, зайнятості місцевого  населення.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Для спорудження свердловини передбачається використання бурового верстату з дизельним приводом/електроприводом, максимальна глибина свердловини – до 1550 м. Геологічна будова району ділянки надр «Майданська» обумовлена її розташуванням на стику двох великих геоструктурних областей – молодої рифейської Західноєвропейської платформи та південно-західної частини древньої Східноєвропейської платформи. Така геологічна будова, є основними геологогідрогеологічними передумовами і природними чинниками формування в зазначеному інтервалі глибин значних запасів підземних вод, які можуть бути застосовані в бальнеології.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Санітарні обмеження встановлюються по загальним санітарним нормам – дотримання санітарних розривів до забудови міських територій. Обмеження по впливу на ґрунт і водне середовище – дотримання водоохоронних заходів та території ЗСО, лімітів водоспоживання, затверджених запасів питних підземних вод. Обмеження по впливу на техногенне середовище – дотримання охоронних зон інженерних комунікацій. Обмеженнями впливу на рослинний і тваринний світ є: законодавчі вимоги щодо збереження біорізноманіття об'єктів рослинного і тваринного світу; недопустимість погіршення середовища існування, шляхів міграції та умов розмноження диких тварин; запобігання небажаним змінам природних рослинних угруповань та негативному впливу на них господарської діяльності
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності
щодо територіальної альтернативи 1.
- Організація зон санітарної охорони на водозаборах. - Дотримання умов спеціального водокористування. - Протипожежні розриви між будівлями та спорудами. - Безпечна
експлуатація обладнання та устаткування відповідно до діючих нормативних документів, інструкцій з експлуатації, технологічних регламентів. щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
- Польове обстеження земельної ділянки. - Улаштування охоронних протипожежних зон. - Вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу. - Створення ефективної системи моніторингу довкілля.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Планована діяльність знаходиться в межах земельних ділянок, що мають адміністративну прив’язку.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Основний вплив при експлуатації свердловин буде здійснюватися на геологічне середовище, що полягає у відборі підземних вод та скиду зворотних вод. Під час експлуатації водозабору із родовища: вплив на клімат і мікроклімат – відсутній; вплив на повітряне середовище - відсутній; вплив на ґрунти - відсутній; вплив на рослинний та тваринний світ, заповідні об'єкти – відсутній; вплив на соціальне середовище - відсутній; вплив на техногенне середовище - відсутній.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Під час проведення геолого- економічної оцінки родовища визначено, що видобування підземних вод не призводить до негативного впливу на території ділянки водозабору та в межах родовища, з якого  видобуваються підземні води.
щодо територіальної альтернативи 2.
Відсутні за відсутності територіальної альтернативи.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія
1 Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті  уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Висновок з оцінки впливу на довкілля, у якому визначено допустимість провадження планової діяльності.
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається - Департаментом екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації ,
вул. Стрийська, 98, м. Львів, 79026, envir@loda.gov.ua, (032) 238-73-83, Начальник відділу оцінки
впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки - Сорока Назарій Любомирович