Обгрунтування технічних і якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі Предмет закупівлі: Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000-7 Канцелярські товари, офісне устаткування та приладдя Обргунтування доцільності закупівлі, розмір бюджетного призначення: Придбання товару здійснюється з метою належного рівня роботи старостинських округів та відділів Жовківської міської ради, відповідно до рішення 50-ої чергової сесії Жовківської міської ради від 08.03.2024 року № 32 «Про внесення змін до показників місцевого бюджету Жовківської територіальної громади на 2024 рік», службової записки відділу бухгалтерського обліку та звітності від 27.03.2024 року №03-45/107. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість – 104 672,00 гривень. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівель канцтоварів на Zakupkі.prom.ua та відповідно до наданих комерційних пропозицій. Обсяги, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обсяги, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару. Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами та відповідно до Технічної специфікації на закупівлю.
27.03.2024 | Автор: Жовківська мр Категорія: Загальні новини