< Попередня новина

08.09.2022 16:16 - давність новини: 2 р.
Автор:  ЦНАП
Категорія: Цнап

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Жовківської міської ради за І півріччя 2022 року

Основними завданнями відділу Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) Жовківської міської ради Львівського району Львівської області є реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг для мешканців громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.
Протягом І-півріччя 2022 року в Центрі надання адміністративних послуг звернулось – 4457 суб’єктів звернень, в тому числі – 361 на телефонну гарячу лінію та 2 звернення на електронну пошту.
Надано 186 відповідей на запити про інформацію. Всі відповіді надавались у встановлений законодавством термін.
Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання.
Відмовлено в наданні послуг суб’єктами надання адміністративних послуг -  29 заявникам, що складає 1,34% від загальної кількості звернень.
Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру та суб’єктів надання на етапі підготовки та подачі документів.
Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, надходження до бюджету громади у звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, становить близько 300 000 грн.
Найбільшим попитом серед населення громади у 2022 році користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 1263; Головного управління Держгеокадастру у Львівській області – 980; відділу земельних ресурсів міської ради – 529; відділу містобудування та архітектури міської ради – 53; Головного управління Держпродспоживслужби – 4; державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 93; реєстрація нерухомості – 1172.
Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адміністративних послуг.     Підготовлено проект Рішення на чергову сесію міської ради «Про організацію роботи відділу Центр надання адміністративних послуг Жовківської міської ради Львівського району Львівської області», в де збільшено перелік послуг, що будуть надаватись через Центр з 136 до 195.
Центр надання адміністративних послуг підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2022 рік. Протягом звітного періоду в оцінці роботи Центру взяло участь 58 відвідувачів, які загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг.
Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін, без порушення законодавства.
Досягнення:
-ЦНАП з 01.07.2022 працює у новому, відремонтованому  приміщені де забезпечені  комфортні умови для відвідувачів, а саме: облаштована простора зона очікування та інформування, вільна Wi-Fi зона, при вході наявна кнопка виклику адміністратора, електронна черга, тощо;
-суб’єкти звернення мають змогу оплатити за платні адміністративні послуги безпосередньо у ЦНАП за допомогою POS- терміналу;
-працівники ЦНАПу  пройшли навчання на платформі Дія Центр, а це вісім освітніх тестів. Як результат, зайняли друге місце за результатами тестувань серед всіх ЦНАПів України та отримали сертифікати про проходження навчання;
-впроваджено QR- код для шерингу документів в Дії, а це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи ЦНАПу і скорочує час на обробку та перевірку документів. Проведено реєстрацію ЦНАП на Платформі Центру ДІЯ (зокрема щодо моніторингу наданих послуг). Також, на цій же платформі у вкладці «історія успіху» розміщена публікація «Щоденник ЦНАПу Жовківської громади»;  
-створена сторінка ЦНАП Жовківської міської ради  www.facebook.com/cnapzhovkva у соціальній мережі Facebook активно ведеться та постійно оновлюється, з метою оперативного інформування мешканців нашої громади щодо змін та нововведень в сфері надання адміністративних послуг;
-на сайті Жовківської міської ради розроблено та впроваджено вкладку ЦНАП  zhovkva-rada.gov.ua/cnap/zagalna-informacija.html, де розміщена актуальна інформація щодо роботи відділу, адміністративних послуг, порядок надання адміністративних послуг, та нормативно-правова база. З метою покращення якості надання адміністративних послуг, в процесі розробки додаткова інформаційна платформа «Запитання та відповіді», де громадяни швидко та доступно  зможуть знайти потрібну їм інформацію та відповіді на самі актуальні та найпоширеніші запитання.
-на сьогоднішній день проходимо навчання  на Національній онлайн-платформі для розвитку цифрової грамотності osvita.diia.gov.ua ДІЯ. ЦИФРОВА ОСВІТА.  Освітній контент, Цифрова грамотність державних службовців 1.0. на базі інструментів Google, Держава без бар’єрів, Цифрові держслужбовці, та інші освітні модулі. Результатом навчань стане Національний тест на цифрову грамотність ЦИФРОГРАМ, з видачею сертифікату.
Перспективи роботи відділу
В межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямі розширення спектру послуг, що надаються через Центр, а також щодо поліпшення якості їх надання.
Серед першочергових завдань роботи Центру є:
-впровадження електронної системи документообігу;
-залучення якомога більше суб’єктів надання адміністративних послуг до співпраці із ЦНАП, для задоволення потреб жителів громади;
-підписання угоди про співпрацю з Головним управлінням ДМС у Львівській області, для забезпечення комплексного надання послуг.
Відділ Центр надання адміністративних послуг Жовківської міської ради  і надалі працюватиме над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.